בית דפוס בירושלים

מאז שנת 1984 מספק בית דפוס מאור וולך, מגוון פתרונות בתחום האופסט. מדובר על כמות הדפסות גדולות ומחלקה דיגיטלית להדפסות איכותיות מהירות מהיום למחר

על דפוס מאור ולך – בית הדפוס בירושלים                                                                                

דפוס מאור ולך הוא בית דפוס בירושלים אשר נמצא במרכז תלפיות בירושלים. זהו אחד מבתי הדפוס הראשונים והוותיקים בעיר. במהלך השנים החברה צברה לעצמה שם ומוניטין, זוהי חברה עתירת ניסיון בתחום הדפוס כאשר היא מציעה לקהל לקוחותיה איכות ומקצועיות גם יחד. כמו כן היא בעלת ציוד טכנולוגי מן החדישים והמתקדמים ביותר בענף. הלקוחות זוכים ליחס אישי ונדיב.

מלווים את הלקוח מן התחילה ועד סוף התהליך                                                           

בית דפוס מאור וולך מלווה את לקוחותיו לאורך כל התהליך, זה מתחיל משלב הרעיון ומסתיים בשלב המוצר המוגמר, כל זאת ללא שום פשרות או עד הלקוח יוצא שבע רצון. בית הדפוס מציע ללקוחות שירותי הדפסה מן האיכותיים ביותר בנמצא, כולל שלל עיצובים ולכל מטרה כאשר מדובר על כמה סוגי דפוס: דפוס אופסט, דפוס דיגיטלי, דפוס תעשייתי ודפוס בפורמט רחב להדפסת פוסטרים ורואלפים .

בית הדפוס בירושלים מספק שירותים ושליחויות לכל אזור ירושלים מבשרת ציון, מעלה החמישה, קריית ענבים, צור הדסה והסביבה.

אז אם אתם תרים אחר בית דפוס בירושלים אמין וותיק אשר שמו יצא למרחוק, דפוס מאור וולך הוא בית הדפוס המתאים ביותר בעבורכם. נותן שרות בירושלים ולכל הארץ כולל משלוחים לישובי עוטף ירושלים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן