דפוס מאור ולך – הדפסת ספרי מחזור

הדפסתם של ספרי מחזור עושים אצל המומחים

אם אתם מתלבטים מאיפה להזמין את הדפסת ספרי המחזור של בית הספר שלכם, אז אין ספק שאנחנו בחברת דפוס מאור ולך בע"מ נוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר, ויש לכך כמה סיבות:

הניסיון – לנו יש את הניסיון הרב ביותר כיוון שחברתנו הוקמה כבר בשנת 1979. מאז הוקמה חברתנו אנחנו נותנים שירותי דפוס מקצועיים, בין אם זה של הדפסת ספרי מחזור ובין אם זה בהדפסות אחרות.

האיכות – אנחנו לא מתפשרים על האיכות ונותנים לכל אחד מהלקוחות שלנו את הטוב ביותר. תוכלו לבחור את גודל הדפוס, את הרזולוציה הטובה ביותר וגם את הנייר, כך שאין ספק שהתוצאה הסופית שאליה תגיעו איתנו תהייה טובה במיוחד.

הגיוון – אנחנו מציעים לכם הדפסות צבעוניות ובכל גודל שתרצו. הדפוס שלנו עובד בדיקות איכות של המומחים לפני שאנחנו שולחים את ההזמנה להדפסה, כך שלא תמצאו אפילו שגיאה אחת בספר המחזור שלכם.

ספרי המחזור שמוציאים לילדים בכל סיום שנת לימודים אלה הם ספרים מרגשים שאחרי שנים הם יפתחו אותם וישמחו להיזכר בכל מה שהם עברו בבית הספר שלכם, כך שאין ספק שכדאי להשקיע בנושא הזה.

להזמנות התקשרו אלינו עוד היום למספר: 02-6712052 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהדפיס עבורכם את ספרי המחזור!

הכנתם של ספרי המחזור

אין ספק שאתם צריכים להשקיע ולהכין ספרי מחזור יפים ביותר, כי אומנם מאיתנו תוכלו לקבל שירות של הדפסת ספרי מחזור, אך את התוכן עצמו אתם צריכים לכתוב ביחד עם הילדים. במידה ותהיו זקוקים לרעיונות עיצוב לפני ההדפסה, הצוות המקצועי שלנו יוכל לתת לכם את כל הסיוע שלו אתם זקוקים! נסו לדמיין את בוגרי בית הספר ברגע שבו הם מקבלים את הספרים שילוו אותם אחר כך במשך כל החיים, ואם אתם רוצים שהם ישמחו מהספרים האלה, אז אין ספק שההדפסה זה חלק בלתי נפרד מכל העניין.

כורכים את ספר המחזור

עוד דבר שכדאי לחשוב עליו כשרוצים להדפיס את ספר המחזור של הכיתות שמסיימות עכשיו את בית הספר, זה הנושא של כריכת ספר המחזור. האם אתם מעדיפים כריכת ספיראלה? או שאולי אתם מעדיפים בכלל כריכת סיכות? אין ספק שאנחנו האנשים שיוכלו לבצע עבורכם את ההדפסה הטובה ביותר, כי חלק ממה שתקבלו אצלנו יהיו עצות טובות לגבי יצירת ספר המחזור המושלם שלכם! הניסיון שלנו וההבנה בספרי מחזור ובהדפסות שונות יהפכו את התוצאה הסופית לספר שאי אפשר יהיה לשכוח לעולם! תוכלו להזמין אצלנו גם ספרי מחזור עם כריכות קשות, כך שבסופו של דבר הספר ייראה כמו ספר לכל דבר ובוגרי בית הספר שלכם יוכלו להעמיד אותו בספריה בבית ההורים.

צרו עימנו כבר עכשיו קשר בטלפון 02-6712052 או עברו לעמוד יצירת קשר: ותוכלו להתחיל לעצב ולהדפיס את ספר המחזור היפה ביותר שנוצר לבוגרי בית הספר שלכם!

Scroll to Top
דילוג לתוכן