הדפסה בפורמט רחב בירושלים – דפוס דיגיטלי בירושלים

בית דפוס מאור ולך הממוקם בירושלים, הוא בין הוותיקים בתחום, שיטת ההדפסה שלו דיגיטלית ועבודות הדפוס השונות מציעות איכות ורמת וגימור גבוהה. בין השירותים שניתן למצוא בו גם הדפסה על פורמט רחב.

מהי הדפסה בפורמט רחב?

כאשר אנו מדברים על הדפסה בפורמט רחב הכוונה היא להדפסות גדולות ובודדות, למשל: רול אפים, פוסטרים, טפטים וקאפות. לחברת מאור ולך פלוטר HP בפורמט רחב אשר נחשב לידידותי לסביבה ובעזרתו ניתן לבצע הדפסות גדולות הן בעבור חללים חיצוניים והן לחללים סגורים. באמצעות צבעים העמידים בפני כל תנאי מזג האוויר, יובטח שהעבודות תשמרנה למשך זמן ממושך. הדיו בו נעשה שימוש הוא אקולוגי וידידותי לסביבה, כך שהנו בעל ערך מוסף. החברה מתמחה בהדפסת טפט מים של חברת HP, טפט זה קל מאין כמותו גם להדבקה וגם להסרה לנוחות הלקוח. כל ההדפסות עומדות בדרישות תקן AgB כדי למנוע פגיעה בבריאות ולחברה לקוחות רבים וטובים כגון אדריכלים, מעצבים, בתי חולים ומשרדים.

IMG_0921

מחפשים את הטובים ביותר בתחום?

בית דפוס מאור ולך הוא אכן מוביל בתחומו והוא ממוקם בשוק תלפיות בירושלים. מדובר על בית עסק וותיק העושה שימוש בטכנולוגיות העדכניות והעכשוויות ביותר ומציע מגוון שירותים, לרבות הדפסה בפורמט רחב. כל ההדפסות נעשות בצורה קפדנית ומדויקת, והן מבוקרות על ידי צוות מקצועי והיות ואנו שואפים שתצאו מרוצים ושבעי רצון, גם המחירים שלנו תחרותיים להפליא.

Scroll to Top
דילוג לתוכן