שירותי הדפסה בירושלים – בית דפוס בירושלים

מחפשים שירותי הדפסה בירושלים? חברת מאור ולך היה בין החברות המובילות בתחומה והיא עושה שימוש באמצעי ההדפסה המתקדמים ביותר. חברה וותיקה אשר לא בכדי צברה לעצמה שם והלקוחות המרוצים חוזרים שוב ושוב.

הדפסה דיגיטלית באיכות שאין שנייה לה

חברת מאור ולך מציעה שירותי הדפסה בירושלים הכוללים הדפסה דיגיטלית בשיטה ישירה, הנחשבת מן המתקדמות ביותר. מדובר על עבודות הדפסה איכותיות, בעלות רמת גימור גבוהה, ברזולוציות אופטימליות. אצלנו ניתן גם להזמין הדפסות דחופות כאשר מדובר על ספרים בכריכה רכה, ספרים בכריכת סיכות, גלויות, פוסטרים, קטלוגים, חוברות ועוד. לחברה מכונת הדפסה דיגיטלית משוכללת ומכונת HP של אינדיגו המדפיסה על כל סוגי הנייר. כל הדפסה כוללת מידע שונה ומודפסת על סוגי ניירות שונים כאשר ההדפסות מתאימות לשיווק אישי, ומתבצעות בהתאם לדרישות שלכם.

20160128_115335

מדוע לבחור בדפוס מאור ולך, שירותי הדפסה בירושלים?

לכל אורך תהליך העבודה, אנו נשתף אתכם בשלבים השונים, כאשר המטרה הניצבת לעיננו היא בין היתר, לעזור לכם לחסוך בעלויות. אמנם ישנן חברות דפוס לא מועטות, אולם דפוס מאור ולך מציעים את הטוב ביותר בעבורכם, תוך כדי מתן יחס אישי והקשבה לדרישות אישיות. בית הדפוס מעסיק את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שהנם עתירי ניסיון בתחום עבודות הדפוס הדיגיטלי ועובד עם ציוד מתקדם ולכן אנו יכולים לספק תוצאות מרשימות באיכות בלתי מתפשרת ובסטנדרטים גבוהים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן